Gesloten op zaterdag

Toon openingstijden

osteopaten - Osteopathie Hapert William Spooren - kaartoverzicht

Osteopathie Hapert William Spooren

Osteopathie is een volwaardige medische discipline waarbij de manuele diagnostische en therapeutische aanpak van functiestoornissen, ontstaan door een bewegingsverlies van om het even welk weefsel, centraal staat.
Osteopathie is tegelijkertijd een wetenschap, een kunst en een filosofie.

Een wetenschap omdat een grondige kennis van de medische basiswetenschappen zoals anatomie en fysiologie essentieel is om de osteopathie op een veilige en competente manier te kunnen uitoefenen.

Een kunst omdat de osteopathie wordt uitgeoefend door mensen met talent en overtuiging die zeer goed verstaan hoe een patiƫnt moet worden benaderd. Het is de kunst om de gezondheid en het evenwicht te stimuleren of te herstellen.

Een filosofie omdat de osteopathie een specifiek denkmodel is dat gebaseerd is op biologische principes.

Zoekwoorden: osteopathie hapert; osteopathie bladel; osteopathie casteren; osteopathie hoogeloon; osteopathie netersel; osteopathie duizel; osteopathie eersel; osteopathie reusel; osteopathie bergeijk; huilbaby's hapert; huilbaby's bladel; huilbaby's casteren; huilbaby's hoogeloon; huilbaby's netersel; huilbaby's duizel; huilbaby's eersel; huilbaby's reusel; huilbaby's bergeijk; traanogen hapert; traanogen bladel; traanogen casteren; traanogen hoogeloon; traanogen netersel; traanogen duizel; traanogen eersel; traanogen reusel; traanogen bergeijk; darmklachten hapert; darmklachten bladel; darmklachten casteren; darmklachten hoogeloon; darmklachten netersel; darmklachten duizel; darmklachten eersel; darmklachten reusel; darmklachten bergeijk; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn hapert; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn bladel; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn casteren; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn hoogeloon; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn netersel; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn duizel; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn eersel; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn reusel; hoofdpijn; maagpijn; buikpijn bergeijk; zwangerschap hapert; zwangerschap bladel; zwangerschap casteren; zwangerschap hoogeloon; zwangerschap netersel; zwangerschap duizel; zwangerschap eersel; zwangerschap reusel; zwangerschap bergeijk; crohn; colitis ulcerosa hapert; crohn; colitis ulcerosa bladel; crohn; colitis ulcerosa casteren; crohn; colitis ulcerosa hoogeloon; crohn; colitis ulcerosa netersel; crohn; colitis ulcerosa duizel; crohn; colitis ulcerosa eersel; crohn; colitis ulcerosa reusel; crohn; colitis ulcerosa bergeijk

Services

• Alleen op afspraak

Gesloten
Opent ma 29 apr om 8.00
maandag8.00 - 20.30
dinsdag8.00 - 15.00
woensdag8.00 - 17.45
donderdag8.00 - 20.30
vrijdag8.00 - 17.45
zaterdagGesloten
zondagGesloten

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De osteopaat-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Alexanderhof 11